Gråzon

Att allt alltid blir så överdrivet, så galet fel.

Missförstånd hit och missförstånd dit.

Inte konstigt att det skar sig.

Tråkigt bara att det alltid ska behöva bli så extremt.
Att ingen ger sig och vill förstå.

Svart eller vitt

Inget jag är stolt över men jag lär mig
Med dig har jag lärt mig mycket om hur man inte ska göra.
Det är jag otroligt tacksam över

Tråkigt bara att det ska sluta med otrevligheter.
Trodde jag gjorde allt klart igår, att vi inte skulle höras.
Så därför håller jag fast vid det.
Viker lite eftersom jag sitter här och förklarar mig, men jag orkar inte hålla allting inne.

På samma gång som jag verkligen inte orkar prata med dig i verkligheten.
För jag vet att det inte kommer ge någonting för någon av oss.

Som sagt, lycka till med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0