Förväl

Varför gör du så här?

Jag har blivitt utpekad, påhoppad, förolämpad och fått höra på de mest knasiga kommentarerna.
Diskussioner som jag inte ens vill ha.
Men jag har stått på mig, sagt det jag känner.
För även om du har känslor kvar är det inget jag kan göra åt saken.
Det är något du måste lösa själv.
Jag har försökt vara tillmötesgående men jag måste tänka på mig själv.

Så igår så passerade jag bristningsgränsen.
Orkade inte höra på allt, för det är inget jag ska behöva lyssna på.
Jag vill inte ha något med dig att göra, för du får mig bara att må dåligt.

Jag sa som det var och du vill fortfarande inte respektera att vi inte ska höras.

I morse hade jag fått två sms, och du har försökt skriva till mig på msn.
Jag försöker ignorera men det  blir rätt svårt, för du försöker verkligen få det att låta som att jag är skyldig dig att svara.

Men det är jag inte.

Jag har gått vidare och att du inte kan acceptera det är bara patetiskt.

Jag skriver allt detta här, för jag vet att du förmodligen kommer att läsa det.
Du söker svar som jag inte kan ge, så lämna mig i fred och sök dem någon annan stanns.

Lycka till med allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sak gör mig FÖRBANNAD! och det är att du påpekar att jag förolämpade dig och hoppade på dig. Det var väl det absolut sista jag gjorde igår!!?? DU MISSTOLKADE HELA GÅRDAGS PRATET!
Jag sa att jag tyckte om dig och JAG VET ATT VI INTE ALLS KAN VARA TILLSAMMANS, MEN att om det vore så att vi hade träffats nu med andra förutsättningar så hade det kunnat fungera. OCH att jag vet att det inte går tänka på det viset. MEN ATT DET GÖR ONT, För jag tycker ändå att du är en fin människa om man bortser till allt som blev galet. Men fortsätt att svartmåla mig inför andra.. För det känns väl bäst för dig. Även om jag valt att inte göra så mot dig mer.

2007-09-28 @ 18:06:46
Postat av: Anonym

Sen att jag skriver SMS och på MSN , Det är BARA för att du är så barnslig att du inte vill svara, Utan måste skriva ut allt här på din blogg. Istället för att prata med mig personligen. Hoppas och tror människorna som läser det du skrivit här delar min uppfattning. Jag är inte arg, Men lite upprörd över att du måste sjunka lika lågt som jag tidigare gjorde. Ingen vinner på det.

2007-09-28 @ 18:16:27
Postat av: Anonym

NU SKALL JAG LÄMNA DIG IFRED !!!
Kan inte förvänta mig att få svar av en människa som bara vill förstå sin egen sida av historien..
dina egna tolkningar och missuppfattningar och kränkningar. Det här leder ändå ingenvart.
SYND ATT SLUTA KONTAKTEN efter en så pass lång relation på det här patetiska sättet. Tänk på det Lina Danielsson. PUNKT SLUT

2007-09-28 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0