Förlåt


Alt blev så galet överdrivet igår.

OCh nog skulle jag kunna ta bort alla inläggen men de visar ju hur fel det oftast blir mellan oss.
Och jag får desutom en påminelse varje gång jag läser dem att mitt tålamod tar också slut.

För det var det som hände igår, det tog bara slut.
Förstår inte ens att jag har haft tålamod så länge, och att det tillslut brast var nog välbehövligt.

Jag tycker jag varit otrolig förstående, tillmötesgående osv under hela den här procesen. Att det sen bara brast igår har ju sina bidragande orsaker.
Det måste du kunna förstå.

Jag mår dåligt att jag var tvungen att vara så extrem igår, nästan provocerande. Men jag vet inte annars vad jag ska göra.
För det funkar inte att vi har en relation, du var hur trevlig som helst i onsdags och sen i torsdags lät det helt annorlunda. Och jag klarar inte av sådana svägningar just nu.
Jag behöver lite lugn och ro, en chans att landa.
Kanske just därför mitt tålamod tog slut extra fort, för ja var precis på väg att landa, och så kommer du och gör så att jag måste lyfta igen.
Och då brast allt

Jag kan inte se vad det ger att vi pratar och försöker ha en relation just nu, för risken att saker och ting blir värre är så stor. Bättre att låta allt lugna ner sig.
Att vi båda får en chans att landa.

Jag hoppas du kan ge mig den chansen.
Om inte kommer jag bara fortsätta att ignorera.
Som jag sa, har du något att säga får du vara extra tydlig, minimera risken för missförstånd.



Inte konstigt att jag har försökt stänga av mina känslor den senaste tiden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0