Beteende

Har varit en himla massa diskusioner om mitt humör och beteende den senaste tiden.
Kanske inte just här på bloggen men i andra sammanhang.

Det jag har insett är att när jag får må bra, ha människor runt omkring mig som bryr sig, rutiner och får i mig ordentligt med mat och sova minst 5 timmar, då försvinner en så stor del av allt det som är så negativt.
Och det märks, väldigt tydligt (på mig i alla fall)

Jag har helt enkelt varit dålig på att ta hand om mig själv.

Då är det ju inte så konstigt att man blir dålig på att ta hand om andra.

Känns rätt skönt att äntligen ha hamnat i ett sammanhang där jag trivs, med människor som också tar hand om sig själva. Man lyfter varandra till något bättre.


Förstår inte dem som vill vara själva, för det är först i sällskap av andra du kan förstå dig själv fullt ut.




I helgen blir det shopping med Emilia och Casper, sen blir det fest med klassen.
Sen ska jag bara njuta av mitt egna underbara sällskap, kan behöva vara själv ibland också ;)
Fast det finns iofs en person som gärna hade fått vara lite närmare ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0