...

"Sen att jag skriver SMS och på MSN , Det är BARA för att du är så barnslig att du inte vill svara, Utan måste skriva ut allt här på din blogg. Istället för att prata med mig personligen. Hoppas och tror människorna som läser det du skrivit här delar min uppfattning. Jag är inte arg, Men lite upprörd över att du måste sjunka lika lågt som jag tidigare gjorde. Ingen vinner på det."
- Anonym



Men bad inte jag dig redan igår att släppa allt och inte höra av dig till mig?
Att diskutera allt det här med någon annan?
Att du skulle läman mig utanför allt?
Och du har väl aldrig sagt ifrån och bett mig sluta höra av mig?
Du har ju alltid velat prata om "allt", eller sånt som gynnar dig.

Så släpp taget
Hitta någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0