Why, why, why


Äkta kärlek

Vad är det egentligen?
Och hur vet man när det är äkta?

Och varför ska jag hela tiden behöva känna mig som ett kaos när du är i närheten?
Är det alla sårade känslor som spökar?
Allt som varit som gör sig påmint?

Varför kan jag inte ta tag i allt annat som måste göra?
Varför ska jag ligga här och fundera?
Varför så många frågor och inga svar?
Varför svarar jag bara med frågor?
Hur kommer det sig, att saknad blandas med kaos?
Tusentals känslor, totalta motsatser...
Saknad blandat med sårade känslor

Finns tusentals alternativ på hur allt blir
Ingen som vet, ingen som vet

Kanske dags att ta tag i allt det där viktiga jag borde göra?
Kanske, kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0