Trött


Mycket som ska ordnas och fixas men lägenheten börjar bli riktigt fin i alla fall
Dock har en del grejer försvunnit under flytten men det är väl sådant man får räkna med
Det enda som saknas nu är ett bardbord och en pappa som kan komma pch skruva upp allt som ska vara på väggarna :P

Längtar tills de är klara med badrummet så jag kan flytta in på riktigt
Ska köpa mig en kamera så jag dessutom kan börja dokumentera det jag gör
Börjar bli lite less på bara ha text att se tillbaka på
BIlder är ju så mycket roligare

I morgon bär det av till Umeå fär upphämtning av kusin och sen vidare resa mot Åsele
Känns drygt att behöva köra bil så långt, har börjat trivas rätt bra med att hålla mig på samma ställe
(Hör på den, nomaden börjar sätta pålar för att bosätta sig)

Sen på lördag ska jag och kusin åka mot Skellefteå och så ska vi försöka ta oss ut i nattvimmlet ;)

Nä, efter 5 timmars stökande är det dags att sova
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0