Sjukt effektiv



Vaknade, packade det sista, åt frukost, var på skolan vid 8 tiden, klassmöte, ekonomi och repetion inför provet , fika och var dum nog att dricka kaffe, surrade om vad som hänt i helgen i säkert en timme, hann byta ämne på fördjupningsarbetet och komma fram till hur jag skulle genomföra allt, var och köpte dataskärm och hann ångra mig men insåg att jag får stå för mina val, fixade bredband till nya lägenheten, var på biblioteket och försökte hitta barnböcker om hjärtat men alla var utlånade, åkte till kåge och träffade killen som ska göra om badrummet, fick nycklar och bilplats, snackade skit med bovärden, körde hem, pratade med syster som har tråkigt på lassa, och nu sitter jag här och andas ut och laddar inför att börja packa in ömtåliga saker som ska få åka med jettan.


Puuh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0