Me, myself and I



Vet ni vad, jag har insett en (tjugo) sak(er)


Jag är bara värd det bästa

Och jag ska inte behöva vika ned mig
Förstår inte varför jag trott att jag ska behöva anpassa mig
Helt galet

Eller visst ska man anpassa sig, men bara till en viss gräns
Har nog haft svårt att sätta den gränsen på en vettig nivå

En sak är då säker, den man som vill ha mig, ska visa det och verkligen mena det
Aldrig mer tjoller och tjafs
Antingen är det glasklart eller så får det vara

Men för stunden trivs jag utmärkt för mig själv och med mina vänner

Mina älskade, underbara vänner


Kommentarer
Postat av: Ellinor

WORD! Det var det första jag kom att tänka, som nån slags hiphopgangster haha:) Tycker att du har helt rätt. Vi verkar gå i liknande tankar:) Tack för inspiration. Hoppas att du får en härlig tisdag!

2007-10-23 @ 10:20:05
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0