Hihi



Förlåt förlåt förlåt förlåt!!!

Hade jag ringt dig och frågat vad du gjorde hade du inte behövt sitta själv. Och då hade du inte stressat iväg till kiosken och på samma gång pratat i telefon när du skulle köra bil. Och du hade du inte kört in i muren och förstört bilen. Och du hade du suttit själv och deppat över din värdelösa dag

Allt är mitt fel...

;)

Och jag tänker då aldrig bli flickvännen som bestämmer över min pojkväns prylar.
Hur feun tänker man då?
Varför vill man styra över någon annan?

Patetiskt

Hade då en riktigt trevlig kväll igår, blev en himla massa Wiiande och skrattande och dansande
Sen fick jag sova på soffan, men det gick ju bra det med

Puss



Kommentarer
Postat av: Danne

haha. Ja varför ringde du inte :).
Tackar så mkt för raideen hem igår. Tur att lördan blev så lyckad, om den fortsatt som fredan hade man nog deppat ihop. Bara att bryta ihop och komma igen hehe :)

2007-10-28 @ 11:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0