Helg



Jag drack kaffe idag


Fastän jag lovat att hålla mig borta
Men bland behöver man en boost så man blir glad(are)

Fast jag kan bli lite för (mycket) speedad när jag får i mig kaffe


(En bra anledning till varför jag borde sluta dricka kaffedrinkar...)
(Eller en bra anledning till varför jag ska fortsätta dricka kaffedrinkar, för det blir en klart billigare fylla)



Hur som helst, kaffe är gott

Ska nog återgå till det dagliga kaffedrickandet
Har inte druckit så mycket kaffe som när jag satte plant
Det var det enda sättet att klara sig igenom en hel dag

Och nu när man sitter i skolbänken blir man ju så galet less på att sitta och lyssna
Och jag behöver verkligen något som tar mig igenom en hel dag
Särskilt när det finns en stor risk att tankarna vandrar iväg åt något håll som känns mindre roligt...


Nä, sluta tänka nu!


Helg helg helg helg helg helg helg

Får se om det blir några kaffedrinkar *ler*

Kommentarer
Postat av: Pertan

Javisst var vi fina :)
Har några fler du bör se åxå :) Får skicka dom på MSN någon gång. La till din användare igen ( om jag hade rätt adress vill säga )
Sköt om dig och koppla av i helgen!
Själv ska jag köra rallycross och vara på bibel studium.

2007-10-05 @ 15:32:45
Postat av: Anonym

Nej det jag menade var att jag verkligen förstår vad förlåt betyder.
Tidigare har jag menat vad jag sagt när jag bett om förlåt! Men nu vet jag hur oerhört viktigt det är.
Men som jag förstod. Än en gång var smutskastningen igång. Tack

2007-10-05 @ 16:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0