Trött så trött


Jag är verkligen inte van att gå skola från halv nio till halv fyra och sen jobba efter jag har slutat.
Detta med att äta middag efter jobbet, dvs vid åttatiden...
Hade tänkt försöka plugga ikväll men det lär inte gå så bra
Jag är alldeles yr och trött och min hjärna vill inte göra något överhuvudtaget tror jag

Sen blir det inte bättre av att jag är en hemsk människa
Förlåt
Du är inte alls sexton, och det är inget fel på Judas Priest, och du är inte för gammal och du kan säkert ställa krukorna på den där hyllan och jag ska hädanefter inte skynda för fort fram och du passar visst bra i mössa och du passar bra i ditt långa hår och så finns det säkert tusen fler folk jag är skyldig en ursäkt men det där var det som jag var tvungen att be om ursäkt för idag

Puuh

Det blev en lång förlåtmening till alldeles för många människor
Tur de kan vara lika hemska mot mig

;)

Kommentarer
Postat av: d.m

Du får helt enkelt börja ta med dig nåt litet mellanmål.. (fritidsledaren i mig slet sig)

Uppenbarligen är du ju inte alls hemsk - eftersom du bryr dig och är rädd om de som betyder något för dig och som du älskar. Sen bara för att man inte råkar hålla med dom i allt är man inte nån elaking. Däremot är det ju aldrig fel med lite finkänsla när man förmedlar sin lite lätt avvikande ståndpunkt så ingen blir för hårt trampad på tårna.

Summa sumarum - ät mellis, lägg dig efter bolibompa och glöm inte att ibland krama om dom du tycker om och bara njuta av livet! ^^

Godnatt

2007-11-27 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0