Suprise!



Idag har jag haft fyra överraskningar, varav en var mindre trevlig.

Tror jag börjar med den dåliga...
Min väckare ringde nämligen inte i morse så jag vaknade halv åtta, i panik, för jag började kl 8:15 idag.
Förstår inte ens hur jag både hann duscha, äta frukost, sopa bort all snö från bilen och ändå hinna till skolan i tid...

Sen till det positiva :)
Hade vår sista lektion med Inger idag (kanske inte så positivt) men hon bjöd på fika :p Det är aldrig dumt.
Sen upptäckte jag när jag hade slutat att Maud på Shape hade ringt, hon undrade om jag kunde komma och jobba. Självklart! Alla pengar är välkomna till en fattig student....

Och inte nog med det, min vaktmästare kom förbi i morse när jag stod och sopade bilen utan sop (med vantarna alltså) Och vet ni vad som låg vid mitt motorvärmaruttag när jag kom hem?
En sop!!!! 
Jag måste ha världens sötaste vaktmästare *ler*


Nä, middag sen till frostkåge
Take care!

Kommentarer
Postat av: d.m

När livet värmer en med sitt varma leende, är det svårt att låta bli att le tillbaka..

*ler*

2007-11-26 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0