Knas


De där tio pallarna är fortfarande kvar!
Är så galet less på kartonger och upppackning och kartonger och klättra upp och ner för stegar
Vet inte ens om jag kommer få stå något i kassan (vilket är en stor besvikelse för jag trodde att det redan var bestämt att jag skulle få lite mer kundbemötande än bara på golvet)
Men, vi får se vad som händer
De som jobbar där är då otroligt trevliga och gulliga
:)

Men mina händer är torra, naglarna spruckna och alla nagelband är förstörda och jag har ont i fötterna och drömmer om hyllor och varor på nätterna...
Vem hade trott det var lyxigt att jobba i butik?


Och igår lärde jag mig en väldigt viktig sak, att alltid vara ärlig med hur jag känner!
Har haft väldigt svårt för det, för varför skulle någon bry sig om mina känslor?
Kan jag ju lika gärna väva in allt i tusen ord så ingen förstår hur jag verkligen känner
Men ack så galet det kan bli

Och jag är inte stolt över mig själv

Förlåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0