Hmmm


Har funderat på en sak ,och Petra fick mig att fundera lite till

Varför är alla så galna över facebook?


Varför inte träffa sina vänner på riktigt?
Och de man inte sett på länge kan man väl leta reda på och träffa "face to face", istället för att sitta vid en dator och titta på en bild

Varför ska man fegt leta reda på alla och skapa kontakt?

Vad är det för mening med det?

Nä, något facebook blir det inte för mig
Och jag verkar inte vara den enda som bojkottar


Och inte för att jag dissar er som har facebook
Men jag träffar hellre de jag bryr mig om på riktigt eller pratar i telefon med dem


That's it!



Kommentarer
Postat av: Petra

Word!

2007-11-09 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0