Wiiiieee

Satt och läste tidningen på nätet i morse, öppnade en artikel om utbyggnaden på solbacken i Skellefteå.
Och där stod det att det bland annat var en inredningsbutik som skulle öppna till hösten.
En inredningsbutik!!!
Det enda som inte finns i Skellefteå och ett sånt ställe som jag vill jobba på!!!!!!

Så jag skyndade mig att leta reda på deras hemsida och blev sååå glad när jag såg att de hade en länk ute där de stod att de sökte folk till butiken. Så nu har jag suttit hela förmiddagen och knåpat ihop ett cv som jag hoppas ska få dem att förstå att jag är perfekt för dem. Äntligen ett jobb jag VILL ha. Har aldrig varit så roligt att skriva ett cv :)

Sen så ska jag kika på en lägenhet i morgon, kanske två. En är visserligen utan internet men det ska väl gå och lösa hoppas jag.

Nä, nu ska jag hitta fler som ska få läsa igenom mitt cv så det blir helt perfekt.

*hoppashoppashoppas*

Gaaaah!!!



BTW, hittade en snygg bild ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0