Valborg

Blev en väldigt lugn valborg för min del, kände att jag inte ville dricka. Tur var väl det för innan kvällen var slut var ja helt förstörd.
Förstå då hur de hade blivit om ja druckit alkohol...
Tur att jag känner mig själv.

Var i alla fall hur trevligt som helst att äta middag med Sanna, Ida och Agnes. Sen så var vi en sväng till Bomsjö och sen till Josefine. Känns som bra när man har något att göra och någon att prata med, desto värre att behöva sitta själv på kvällarna.
Tror inte jag har sovit ordentligt på väldigt, väldigt många dagar, om inte veckor...

I morgon bär det av till Umeå, lite shopping :) Sen på torsdag börjar jag jobba igen så då är det bara att bege sig till Skellefteå igen. Har fortfarande inte hittat någon bostad men de löser sig väl.

Känner mig som ett vrak men det går väl över det med snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0