Trött men nöjd

Hade en riktigt trevlig lördagskväll. Piggnade till innan kvällens slut och dansade nästan hela kvällen.
Skuttade till och med när vi gick hemåt :)
Men jag var riktigt trött när jag skulle upp på söndagsmorgonen. Var inte sugen på att sitta och köra bil i nästan tre timmar. Men jag var ju illa tvungen.
Tog mig hem till slut i alla fall, mamma blev glad för mors dags presenterna.
Var lite roligt att komma hem, det första jag fick göra var att jobba. Sen åt vi och jobbade igen. Och idag steg jag upp klockan sju för att hjälpa mamma i lagårn. Har blivit väldigt mycket gjort idag också, har bland annat gjort en stenmur.

Så jag kommer inte lyckas hålla ögonen öppna länge till. Men det känns rätt skönt att få ta ut dig helt för en gångs skull. Känns alltid som om man bara blir trött i psyket när man jobbar på kiosken.
Jag tycker ju det är rätt trevligt att bli fysiskt utmattad också *ler*
Men det händer ju alldeles för sällan.....

I morgon blir det till att sätta upp hagarna och fortsätta med ogräsrensningen.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0