Suck

Ja, inte blir något som man vill.
Ville inte ha några tråksamheter idag men självklart får man ett brev från folksam. Angående krocken som skedde förra veckan. Som var mitt fel. Visst kan ja ta att jag får betala självrisk men inte fan visste jag att man var tvungen att betala en extra självrisk bara för att man är under 24!!!
Så jag ska alltså punga ut 2000 kr för att det blev en liten skada fram på bussen. En jävla glasfiber bit dessutom. Jag hade kunnat laga det åt dem, gratis.
Fan.
Och inte fick jag åka och kika på lägenheten, för han som skulle visa den svarar inte.

Men frisyren blev bra iaf. Fast jag funderar ändå starkt på att raka av mig håret. Nästa sommar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0