Less

Ännu en lång dag till ända.
Är sjukligt trött och less.
Ska gå och dö om en stund hade ja tänkt.

Har insett att jag inte vill tillbaka till Skellefteå och bo hos syster, känner mig bara i vägen.
Men vill jag ha kvar jobbet är det bara att härda ut. Och jag vet ingen annan jag kan bo hos. Och någon lägenhet verkar helt omöjligt att få tag på. Har funderat på att sluta jobbet och flytta hem till mamma och pappa. Men här lär jag väl få jobba ihjäl mig. Så antingen knäcks jag av att vara hemlös eller av att jag kommer jobba för mycket. Rätt svårt att se någon ljusning i det hela...

Kanske därför jag är sjukt less...


Nä, dags att gå och dö.
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: cia

du kan alltid bo hos mig :)

2007-05-30 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0