Knas

I natt har jag vandrat med tunga steg. Tog mig knapp framåt.
Först var jag på en fest i Åsele. I nån lägenhet. Skulle bege mig hemåt för jag blev så trött. Men när jag kom ut så började jag gå och hamnade i umeå på univetistetet.. Gick vilse. Sulle försöka hitta en busshållplats så jag slappp gå. Men det var så tungt att gå. Och så fort jag satte mig ner för att vila tog jag mig knappt upp igen. Mina ben var tunga som bly. Varje steg var en plåga. Men jag skulle fortsätta. Jag klappade en hund. Fick en klubba för jag hjälpte en man som krockat med bilen i en vägg.
Sen så vaknade jag.

Knasigt.
Och så har de varit den senaste veckan.
En massa knasiga drömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0