Bitter (med viss ironi)

Har i alla fall kommit fram till att karlar inte är så mycket att ha, de bara bryr sig när de har lust och verkar ha svårt att vara tillmötesgående och omtänksamma. Att de dessutom oftast visar sig vara svin gör inte saker och ting bättre.
Nä, här ska raggas på krogen, tas hem och utnyttja den stackare som följde hem och sen slänga ut honom.
Så slipper man ha förhoppningar, drömmar och chansen att bli sårad finns inte.

Min kära kusin citerade någon annan väldigt klok människa idag:

"Tell me how could love stand a chance again?"

Ja, det är frågan.

Jag vet, det här var nog det bittraste inlägget jag skrivit på länge. Förhoppningsvis finns det nån karl där ute som visar sig kunna motbevisa allt jag skrev i den första och andra meningen. För annars kommer jag nog hålla mig till mening tre och fyra tils jag har avverkar alla karlar.

Kommentarer
Postat av: "Ex Sambon"

Lät ju som sant och en bra ide´ det där. Dra hem karlar från krogen vet du ju hur man gör så go for it!? Med viss ironi

2007-05-11 @ 19:51:22
URL: http://www.speedtech.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0