Sååå duktig

Var helt underbart väder ute idag. Nu är verkligen våren på väg.
Solen sken och det har inte varit mer än 5 minus ute idag.
Jag och Ola tog tillfället i akt och gick på en riktigt långpromenad. Snabb takt i över en timme, det kändes när man kom hem, men gud så skönt. Det behövde jag verkligen.
Och sen så har jag lyckats packa ved, städa ut Mitsubishin (som var långt ifrån ren. Den var fylld med prylar, Pers prylar...)
Å så fick jag prova köra Olas fyrhjuling, så jäkla skoj.

Känns skönt att få något gjort, i morgon blir det att jobba och sen ta sig en promenad.

Men varför tog sig inte Nanne till finalen? Henner låt är ju dödligt skön, klar bättre än de andra i andra chansen. Jaja, vissa saker ska man inte förstå.

Nä, känns lite småtragiskt att vara så här trött på en lördagkväll. Ska leta fram boken jag håller på att läsa (en biografi om Traci Lords, den är riktigt bra) och sen blir det till att sova säng.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0