Kaos

Mitt liv är i gungning.
Var det rätt beslut att flytta ihop?
Kommer vi klara av det här? För just nu känns allt som ett stort kaos.
Ett kaos som har fått oss att komma långt ifrån varandra. Jag hoppas så innerligt att vi hittar tillbaka, för så här orkar jag inte ha det hur länge som helst, och det tror jag inte Per har heller.

Varför lyckas jag bara ta beslut som blir misslyckade? Är det meningen att jag aldrig ska få vara nöjd med ett val jag har gjort?`Blir så sjukt less.

Nä, nu ska jag fortsätta läsa om Carolina Gynning i henne book "Ego girl". Kan hon lyckas så borde väl jag också ha en chans.

Är less på att gråta mig till sömns...

Kommentarer
Postat av: Petra

En stoooooor KRAM och massa happy thoughts till dig från från mig i ett regnigt Gbg. Du fixar det. Love!

2007-03-11 @ 17:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0