Jaha ja

Blev en massa jobb sökta igår ändå. Men de är alltid lika jobbigt att vänta på svar. För jag vet hur påfrestande det var i fjol våras. Det var psykiskt påfrestande. Men, jag kanske lyckas härda ut bättre denna gång.

Längtar i alla fall som en galning till nästa vecka, då jag kommer vara i Borgafjäll och köra skoter. Har knappt kört någon skoter i år så jag hoppas det blir underbart väder nästa vecka.

Hade en väldigt skön dag idag med, var med till nån backe utanför Piteå och åkte utförs tillsammans med Niklas, Elina, Jon och hela hans klass plus en massa andra klasser (storasyster var också med eftersom hon jobbar på fritids på Jons skola) Var helt underbart skönt ute, perfekt backe och det är nog första gången jag kännt mig duktig på att åka bräda. Gjorde visserligen en vupra men den var sjukt snygg (enligt Niklas iaf) så den räknas inte :)

Nä, sova säng. Det är jobbigt att vara ute och sen jobba hela kvällen.

Pussen o kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0