Långpromenad

Idag har jag varit duktig. Blev en promenad på över en mil!!! Kommer nog ha ont i benen i morgon men skönt var det. Har även lyckats bli lite brun, men mina ben fortsätter vara vita. De blir inte ens röda, hur går det till? Jaja, får tukta dem hela sommaren, till slut borde det ju bli färg på dem.

Var galet varmt att jobba idag, har varit alldeles tung och seg i huvudet. Ganska svårt att vara trevlig när man känner sig sliten och trött. Blir lite knas närmsta veckan också med jobbet, är ledig fredag, jobbar lördag, ledig söndag, jobbar måndag sen är jag ledig i tre dagar. Så jag får se vad jag lyckas hitta på med så knasigt schema. Måste ju hinna bada nån dag *ler*

Åh, nu spelar de en helt underbar låt på Bandit, Hurt med Nine Inch Nails. Älskar den låten.
Slipper vara barnvakt ikväll dessutom, Jon och Micke sover hos nån kompis. Sovmorgon i morgon ;) Plus att jag får vara lite för mig själv för en gångs skull. Ganska drygt att vara inneboende, man får aldrig vara själv. Men men, kanske bra att jag tvingas vara social.

Nä usch. Kanske borde sova snart.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0