Bra och dåligt

Idag var en bra dag.
Nästan i alla fall.
Hittade ett par byxor som jag kan ha på jobbet (vill inte förstöra mina egna hela tiden)
Sen så hittade jag 5 underbara tröjor :) Och ett par örhängen och ett armband. Och ett hårband *ler*
Att de kan var så kul att göra av med pengar.

Att lämna in mammas bil på verkstad var lite mindre kul, men vad gör man när bromsslangen (eller om ja har otur, bromsröret) är trasigt. Men men, är visst meningen att alla bilar jag kör ska gå sönder hela tiden. Inte konstigt jag har lite pengar hela tiden.
Alltid finns det hål att fylla.

Fick dessutom promenera hem från verkstaden, fast ja vet inte om de var så negativt. All motion är bra motion.
Har ingen aning om vad jag ska hitta på i morgon, billös som jag är. Blir till att hålla sig i Frostkågetrakterna. Och det enda man kan göra här är att se film eller motionera.
Hmmm.

Nä, ska lyssna på Fall out Boys nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0