Vardag

Kände att det var dags att uppdatera, var som ett tag sen sist.

Jobbar och sliter, vet fortfarande inte om jag får fortsätta jobba till hösten. Chefen hade "inte tänkt på saken".
Drygt.
Längtar tills skolan börjar, bara tre veckor kvar *ler*
Var och kikade på en jättefin lägenhet idag, i Kåge.
Får inte flytta in förrän i oktober, men de var låg hyra i alla fall. Tror nog jag tar den. Var då nära till affärn.*ler*
Och det var riktigt mysigt. Jag har inte så många andra alternativ  heller...

Var och klippte och färgade håret idag :)
Så nu har jag kortare och mörkare hår med lite ljusa inslag. Har inte vant mig ännu men snart så :P

Dags för middag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0