Summertimes

Jobb, jobb och lite mer jobb. Men nu är det bara 3 dagar kvar sen är man ledig i en heeel vecka.

Wiieee!

Men min chef vill fortfarande inte inse att han måste betala semesterersättning, känns inte så kul att behöva bråka om något sådant. Men vad gör man, kan ju inte säga upp mig heller för jag måste ju ha pengar ändå. Och jag lär ju inte hitta något nytt jobb  på en gång heller. Suck och pust *ler*

Var i alla fall på skatan igår och spelade beachvolley med massa roliga människor och badade till klockan elva. Var ganska tungt att stiga upp i morse och nu ikväll har jag börjat känna av lite träningsvärk.
Men fy tusan så skoj de är att spela beach :)

Sen att det är lite annat som bara tjollrar orkar jag knappt bry mig om.
Jag har hunnit bada två gånger (i fjol badade jag inte en enda gång), om en vecka är jag i Åsele, det är marknad, jag har förhopnningsvis kört grymt bra på folkracetävlingen och solen kommer skina  :)


Fy så nice med sommar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0