En vecka

Så, då var min intensiva semetservecka över.

Har lyckats dra på mig en förkylning och en sprucken tånagel.
Folkracingen gick rätt ok, blev trea och fick en fin glaspokal och blommor (bilder kommer så småningom)
Hade nog gått ännu bättre i finalen om bilen hade funkat lite bättre. Började nämligen ösregna precis innan finalerna så banan var som en plöjd åker och det var vatten överallt!
Gick helt ok att köra tills bilen vägrade att gå på alla stift. Fick gasa som en galning och koppla och tukta för att få bilen att gå alla fem varven. Sen efter målgång tog ja mig knappt in i depå utan jag blev knuffad tillbaka...
Lite surt men vad göra. Får ladda om till den 12:e då det är tävling i Lycksele.

Sen så vandrade vi på marnaden både fredag och lördag, fredagkväll var jag ut men lördagen var ja så trött å snorig och slut på så jag var bara in en snabbis. Känns ganska surt att inte få släppa lös den enda helgen man är riktigt ledig...

Fick inte lägenheten i Kåge heller, men det är bara att fortsätta leta. Har i alla fall blivit beviljad studiemedel så nu är de bara att hoppas att ja får fortsätta jobba på kiosken. Annars blir de kris.

Har ju fortfarande inte sett några semesterpengar men de kommer väl, hoppas jag.

Meeen, vart tog solen vägen?
Attans.

Mat :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hallå! Ett tag sen! Men vad härligt med semester! Jag sommarjobbar vaaarje dag.. Längtar till min lediga vecka i augusti:)

2007-07-18 @ 15:19:59
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0