Jag är sååå duktig

Så helvetiskt skönt.
40 min på en spinningcykel.
Jag mådde illa när jag steg av. Inte så konstigt med tanke på att jag inte har tränat på 4 månader.
Förmodligen så släpptes en himla massa gifter lös i min kropp. Var helt snurrig i säkert 3 minuter.
Orkade inte direkt mycket heller men jag kämpade mig igenom.
Huvudsaken är väl att man svettas och blir trött?
I morgon blir det nog ett pass till :)

Men usch vad ont i axlarna jag har. Får hoppas burkPer inte stannar i garaget hela natten, vill ju ha massage!
Upp tidigt i morgon, ska vara barnvakt  till de underbaraste ungarna som finns, Albin och Cajsa. Sist jag kom och hälsade på blev Cajsa helt hysterisk och fnittrig och skrek "Moster Lina, moster Lina" och så log hon med hela ansiktet. Sånt blir man riktigt glad för. Sen så fick jag knappt fara sen heller, jag skulle ju stanna kvar och spela spel. Som tur är det lätt att distrahera de små liva och smita iväg *ler*

Hmmm, ska nog ta mig en macka.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Duktigt!

2007-01-08 @ 21:53:10
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0