Jaha ja

Altid lika trevligt att få inlägg, men vem är du som bor i Nyköping?

Ännu en lång jobbhelg till ända, har varit helt ok, idag har man ju kunnat se en massa sport. Särskilt skojigt att se Anja köra hem ännu ett VM guld. Hon är fenomenal den tjejen, vilken vinnarskalle.

Min navelpiercing verkar inte må så bra, får nog skylla mig själv eftersom jag inte tvättat den ordentligt på två dagar. Får hoppas det blir bättre nu när jag skärper till mig, vill ju inte att det ska bli en massa tjoller på magen...

Och snart blir man sambo, blir nog lite tidigare än tänkt för tjejen som ska ha lägenheten vill flytta in i mittenpå mars, och det klagar inte jag över. 
Lite jobbigt bara att packa ihop alla grejer igen, får hoppas det blir sista gången på väääldigt länge :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0