14:e februari

Jag har då haft en väldigt trevlig alla hjärtans dag hittills... Vaknade upp med helt underbara menssmärtor (vilket händer kanske två gånger per år, så varför just idag?)
Att klockan dessutom bara var halv sju gjorde det inte mycket bättre. Sen åkte jag in till stan vid nio för att få en p-stav. Gjorde inte ett dugg ont, förrän nu då bedövningen har börjat släppa. Kan typ inte röra armen bakåt...
Och inte har Per tid att pyssla om mig heller, han bara jobbar. Och själv ska jag också fara och jobba....
Men har i alla fall fått skotern såld (till mamma, så jag får fortfarande köra den *ler*) Så nu har jag pengar till att köpa en bil. Lär bli Pers bil för jag får inte en lika bra bil någon annanstans för samma summa pengar. Kompispris ;)

Oj, nu blev krokodilen lite sur. Han har nämligen fått två kompisar, två sköldpaddor. Men han verkar inte tycka om att behöva dela sitt utrymme med vå små krabater som man inte kan äta upp...

Måste väl börja packa ihop allt i lägenheten snart också, känns ändå rätt bra. Lite jobbigt att behöva flytta (bära) allt bara. Hoppas som sagt att det är sista gången jag flyttar på väääldigt länge.

Oj då, dags att göra sig klar och åka på jobbet.

Puss och Kram och ha en underbar Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0