Regn

Ja, igår regnade det.
4 dagar innan jul.
Ännu ett tecken på att jorden är på väg mot sin undergång.
Känns ju väldigt bra....

Sista arbetsdagen idag, sen åker man hem för lite julmys.
Hade tänkt städa och skrubba lägenheten innan jag åker hem men vad tusan, är ju ändå skititgt snart igen så det får vara. En snabb dammsugning får räcka. Är ändå aldrig nån som hälsar på så det är ingen som märker någon skillnad.

Fick julklapp igår också, av min arbetsgivare :) Lite gulligt, hade ja inte räknat med. En stor säck, ja gissar den är fylld av godis... *hehe*

Men frågan är, vart är min snowboard? Hade ju räknat med att få den idag. Får hoppas den dyker upp i morgon. Annars blir jag lite ledsen.

Och till så till dagens onödiga men ack så viktiga händelse i mitt liv.

Jag la ned min apberget för jag var less på den. Men insåg idag att jag lika gärna kan ha kvar den, bara för att. Så, sätter mig för att bli medlem igen men det kostar att bli medlem!!!
Visserligen bara till kostnaden av ett sms men ändå!!! Så fräckt.
Nu tänker jag verkligen inte återskapa min användare på apberget.

Fy tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0