Julstress

Så.
Då har man stressat runt bland alla andra för att hitta de sista julklapparna.
Och jag säger då det, fy vad duktig jag är på att spendera pengar...
Är ju så svårt att hålla sig när man hittar något som verkligen skulle passa personen, även om man egentligen inte har råd.
Att jag dessutom går och köper saker till mig själv är väl inte så smart men ett par fina bruna nikeskor på halva priset kan man ju inte motstå!!!!

Bara tre arbetsdagar kvar, sen åker man hem över jul. Ska bli så skönt att få åka hem till mamma och pappa och få äta upp sig lite (jag erkänner, jag har noll disciplin när de gäller matlagning till mig själv)
Börjar få lite panik över vad jag ska göra på nyår, är fast i Skellefteå och eftersom jag inte känner en käft har ja inte en aning om vad jag ska göra eller med vem. Blir väl till att ha en lugn ensamkväll.... *suck*

Nä, bäst att slå in de sista julklapparna :)



Hoppas tomten ger mig en dvd spelare, eller i alla fall en micro... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0