Förkyld

Förkylningen sitter kvar så här händer det inte mycket.
Jag och Edwin var till Kåge en sväng igår för föräldraträff. Kändes dock ganska menlöst eftesom vi inte ska träffas förräns i augusti nästa gång. Känns som det är nu jag har massa funderationer om mat, vad man ska tänka på i sommar och allt annat de ska ta upp. Om tre månader kommer ju jag forhoppningsvis redan fått Edwin till att äta...
Vi prövade potatis med palsternacka och bröstmjölk igår. Det slank ner lite grann utan allt för mycket grimaser.

Nu blir det lunch och slappa i soffan en stund och så kanske jag hinner stöka lite ute innan Edwin vaknar och ska ha mat.

Orkar inte koppla in telefonen så bilder får ni någon annan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0