Tidig morgon

Känns lite jobbigt att Edwin gör morgon redan vid sex på morgonen men en morgon som denna då man vaknar av att han ligger och pratar med gosedjuren och är allmänt nöjd gör att det blir mycket lättare att stiga upp själv.
Att han dessutom skippade sitt nattmål där vid fyra gör att det känns ännu bättre. Jag fick alltså sova från halv elva till halv sex!!! Fy så skönt. Jag behövde verkligen det.
Och nu hade jag tänkt lägga upp en bild jag precis tog med kameran. Men det luktar bränt från kameran!!! Vågar inte riktigt röra den och tänker då inte koppla in den i datorn...

Tar ett med mobilkameran istället



En liten herre som förflyttar sig överallt och inspekterar och smakar på precis ALLT!

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-17 @ 13:30:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0