Trött

Jaha. Då var det maj månad helt plötsligt. Tiden bara flyger förbi och jag hänger knappt med. Idag börjar jag jobba 3, vilket känns väldigt skönt. Har dessutom varit ledig sen i torsdags, var välbehövligt. Valborg var trevlig, fast jag var galet hungrig hela kvällen. Blir så fel när jag har mens och inte får äta vid middagstid. Då spelar de ingen roll när jag väl får i mig mat, min dag är redan förstörd. I det här fallet, kvällen. Sen var jag ur fas i ett dygn innan kroppen orkade med något.

Under lördagen stökade vi på ute och gjorde fint i trädgåren och planerade inför dräneringen. Jag är rädd för att sommaren kommer flyga förbi allt för snabbt och vi kommer bo i en leråker under tiden... :P
Och så fick vi finbesök under lördagen, mina föräldrar fick ett infall och körde 30 mil för att hälsa på. De är för söta.

Nu blev ja hungrig igen (fastän ja åt gröt till frukost för ca 1 timme sen) Jag börjar tro de är något fel på mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0