Metallica 7 mars


Förra helgen i Stockholm var riktigt trevlig. Vi hann med en himla massa, och spenderade väldigt mycket pengar :) Hela lördagen sprang vi runt på söder, åt goda biskvirer på coffehouse by george, stressade "hem"! till vandrarhemmet för att byta om och sedan äta god mat på Helenes krog, sedan vidare till globen för att se Metallica!!!
Tyvärr hade vi sittplatser, men som tur var de helt ok. Vi såg grymt bra, dock hade vi nog behövt kikare. Konserten var grym, och jag ler än idag när jag tänker tillbaka. Här har ni några bilder

        

Som ni ser satt vi en bit ifrån, som tur är har jag väldigt bra zoom på kameran.

Sen så gjorde jag ju ett riktigt bra shoppingfynd, hittade ett par sjukt sköna och snygga snowboardskor på rea, kunde inte lämna de där skorna. Så på söndagen åkte vi tillbaka till skorna för att köpa dem. Och de var kvar !! :)





Längtar galet mycket tills mitt knä är bra igen :)

På söndagen hann vi även träffa Joakim och Julia, riktigt trevligt måste ja säga. Och så hann vi gå på Roast på Berns salonger, fast de va mindre skoj. Var inte så skoj att stå i en timme efter att ha sprungit som en galning i två dagar.... Men Magnus Betner är alltid bäst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0