Tärna

Usch så sliten jag är. I torsdags begav vi oss till Tärna, lite dryg bilresa men som tur är både jag och Danne vana att åka långa sträckor. Vi hade med oss väääldigt mycket grejor. Väl framme fick vi nycklarna till vår stuga, som var otroligt fin (med bastu, diskmaskin, micro och annat lyx)

Torsdagen blev en lugn dag, vi åt gott, spelade spel och drack lite alkohol. Fredagen däremot var vi uppe tidigt, vi var ju faktiskt där för att åka bräda. Helt sjukt bra före både fredag och lördag, hade grym träningsvärk redan på lördagsmorgonen. Och självklart var ja ju tvungen att prova hoppa också (det gick bara fint) Dock så kraschade jag under lördagen och slog ryggen , så då var det bara att åka till stugan och vila. Känns som om någon vill ge mig ett tecken om att jag inte borde åka bräda. Jag gör ju bara illa mig hela tiden.

Här har ni lite bilder iaf






Sen när vi kom hem insåg vi att vi kommer vara fattiga resten av månaden. Så de blir inte att fixa klart toan eller köket den här månaden heller. Mest på grund av att jag var sjukskriven nästan hela förra månaden.... Inte kul

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0