Vem ska flytta på sig?


Just nu är jag sjukligt less. Men mest av allt sjuk. Jag är nämligen allergisk mot pälsdjur
Och då kan ni ju tänka er hur jag mår efter att ha bott med 2 katter i snart 4 månader....
I början gick det bra (nykär som man var), men nu är jag konstant trött, allergimedecinen hjälper knappt, jag har fått utslag på armar och ben och jag är snuvig hela tiden

Och det värsta av allt är att jag vill inte behöva vara den som flyttar på våra älskade katter, men vi måste. Och det känns verkligen inte bra

Jag hade mina förhoppningar på att det var någon som skulle erbjuda sig att ta katterna, så vi slapp ta det hemska beslutet att avliva dem. Men ingen har sagt något så det jobbiga måste göras. Och jag känner mig som den stora boven i dramat.
För om jag inte bodde här så skulle de kunna fortsätta leva sina liv, jaga råttor och fåglar, sova halva dagen och mysa i soffan.



Jag överväger faktiskt att flytta, men jag tror inte att Daniel kommer att tillåta det...

Någon som vet av en tvåa i stan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0