Snart är det jul igen...

Ännu en helg har passerat. Tiden går bara fortare och fortare.
Och inte kändes det bättre av att sitta och göra beställningar inför julen på jobbet.
Jag menar, det är ju inte ens snö ännu!
Men det värsta av allt är att vissa butiker redan har börjat packa upp julvaror.



Jag menar, hallå! Ni kan väl i alla fall vänta tills det blir november.

Om vi ska återvända till helgen så kan vi väl säga att det har varit både bu och . Var meningen att vi skulle få ta bort katterna i helgen men det blev inställt, vilket var rätt påfrestande. Jag menar, när man väl har ställt in sig på något så jobbigt är det väldigt jobbigt när det ändras.
Så jag var inte så superpeppad på att springa på stan och kolla badrum under lördagen, så det skippade vi. Vi var hemma och laddade inför en helkväll med hockey och bastning och utgång istället.

Klockan 16:00 stod vi och skrek i ladan för fulla muggar, och redan efter typ 28 sekunder hade Skellefteå tagit ledningen! Helt ok match och en riktigt skön vinst.
Så lite smårunda under fötterna begav sig jag och några andra brudar till lassa där vi skulle vara i relaxen och dricka och basta. Vi åt grymt god pizza från Viking och drack tills vi stupade :P
Ok, inte riktigt, för vi tog oss ju ut på krogen också :)

Söndagen var lite tyngre, men blev bättre då älsklingen bakade scones till frukost. Och sen såg vi en grymt bra film, Underbara älskade





Var väldigt länge sen jag såg en så bra svenskt film, tror att den enda gången jag bölat så mycket till en film var som när jag såg The Green Mile

Nu blir det middag och sedan hockey!
Viktig match mot Timrå, och en svag förhoppning om vinst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0