My precious...



Ibland blir jag liite irriterad över att Daniel hänger över min axel då jag ska göra något. Det känns tryggt att ha honom i bakgrunden om ja skulle vilja ha hjälp men om ja inte ropar, hjälp mig inte!
Skulle nämligen installera en trådlös datamus precis, och det ville jävlas och ha sig. Men jag vill kunna fixa problemet själv, utan experthjälp. Och det gjorde jag ju också, efter 10 minuters bråkande så löste sig ju allt. Och en mindre utskällning på Daniel och hans "gör si, gör så"
Man känner sig ju så mycket duktigare då man klarar av det själv :)

Fast jag tror min dator har något allvarligt fel, för allt för ofta släpper den inte in mig i vissa mappar på ena hårddisken och menar på att det är PC studios fel (programet jag har för att ansluta telefonen till datorn) Men ja menar, de har ju inget med varandra att göra!!! Så något galet är det...

Idag har jag spenderat lite pengar, provat ut linser och klippt mig. Och hittat världens sötaste klänning på MQ (Paris, Kate & I) som jag bara måste ha, finns den kvar nästa gång jag får lön blir den min :)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken sjukt snygg klänning!

Hur är det nu då? Skönt men väldigt hemskt att katterna är borta... Jag har som försökt ragga med er två ett tag nu.. Men ni verkar vara så upptagna.. :( Vad händer? Ha det gott och sköt om dig!

2008-11-02 @ 19:52:53
URL: http://pantalonger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0