Men hallå!!


Shit va dålig jag är på att blogga
Visst, inte lika dålig som Danne men det är inte långt ifrån...
Två veckor sen senast och jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort sen sist
Eller jo, de gör jag men jag orkar inte berätta allt
Katterna är borta, de sitter numera i katthimklen och tittar ner. Eller mest troligt är väl att de hoppar omkring och äter tills de storknar, men ja, ni förstår vad ja menar. Onsdagen då vi tog bort dem var riktigt tung men nu så här två veckor senare känns det ändå bra. Jag mår redan lite bättre, är då inte snuvig längre.

Har även gjort en massa annat nyttigt, burit in ved, städat hela huset men ska jag berätta om det låter jag nog mest som en hemmfru och det är jag väl ändå inte? Eller?



Ikväll ska vi bli bjudna på middag och sen blir det hockey!
Helt sjukt ändå, AIK ligger tvåa i serien och vinner de ikväll kommer de vara etta
Uppochnedvända världen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0