Snö!

Igår var det meningen att vi skulle på realese fest för Sweden Rock på Pinkerton, men det blev inte riktigt som vi hade planerat. Fast de gick precis lika bra.
Vi åt middag hos syster med familj, för min systerson fyllde år. God mat, god dricka och helt plötsligt var klockan strax efter 11 och varken jag eller Daniel hade lust att flänga till stan.
Vi blev kvar i Frostkåge, fick umgås med familjen, och vad kan slå det?

Idag har vi varit och shoppat med min familj, blev inte så mycket köpt för oss men mamma och pappa var nöjda. Lillebror var mest bara trött och less. Jag tror han blev besviken över att vi aldrig var ut igår. Men så går det när man umgås med "pensionärer" :P

I morgon är det tyvärr jobb igen, är inte superpeppad men vad gör man?

Det snöar ju i alla fall :D

C ya'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0