Seg

Segare äm segast
Föst hockey i fredags, somnade inte förrän vid halv två
Sen upp klockan fem morgonen efter för att jobba
Taktikvila i en timme efter jobbet, för att sen bege sig till Frode och Hillevi för grillning
Somna vid tolv och upp sju för att jobba
Och nu är jag hemma igen
Helt slut på i kroppen och magen skriker efter mat

Gick i alla fall bra att jobba i helgen, min första gång i charken "på riktigt"
Dessutom helt själv idag, plus att jag hade jouren
Jag är då nöjd, hoppas de andra också tycker jag har gjort bra ifrån mig
I morgon får jag sovmorgon, det är efterlängtat


Middag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-18 @ 17:11:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0