Då var det värsta över


Nu finns det inget mer att oroa sig för, för stunden i alla fall
Jag kommer att få ett slutbetyg, och det är ju huvudsaken

Sen blev ja inringd på jobb idag, var någon som hade blivit sjukskriven, så jag fick ta jouren
Gick riktigt bra faktiskt, fast det är alldeles för mycket man ska hinna göra
Men med lite vana ska det nog gå än bättre
Känns då bra att de litar på mig så pass mycket att det låter mig göra det mesta

Nu blir det mys med bubben, bara han dyker upp någon gång
Förstår inte att det ska sån tid för honom att ta sig hit :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Hehe de e ju så där långsamt då man ska vara så glömsk;)

2008-05-21 @ 07:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0