Remember 2007

Hmmm
Man kanske borde dra en sammanfattning av 2007
Det har ju hänt en hel del....


                                             
 


Har hunnit vara kioskgumma, student, sambo, bostadslös, inneboende, lägenhetsinnehavare, missnöjd, olycklig, helt förstörd, heartbroken, förbannad, kommit över och gått vidare, galet full, spelat beach, åkt bräda, badat, festat lite mer, fiskat, kört folkrace,  äga två bilar, jobbat extra  på Shape ock åkt lite mer bräda.
Har även lärt känna en hel hög med uinderbara människor och saknat många av mina kära vänner som är spridda över landet. Och sen så fick jag fira nyår med några av mina nya underbara vänner.

Så efter ett känslomässigt, galet, undehållande 2007 hoppas jag på ett 2008 där det är lite lugnare på kärleksfronten och med lite mer action på jobbfronten och minst lika många trevliga fester!

"No more intriger"

God fortsättning

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej... kikar förbi..

2008-01-04 @ 18:40:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0