Tror inte det

Jag hade tänkt skriva ett djupt inlägg om vad jag tänker och känner precis just nu
Men av oro över vissa kommentarer om mitt sinnestillstånd avstår jag

Är det meningen jag ska vara rädd för att skriva vad jag känner?

Mindre bra dag på skolan idag, händer inte så mycket just nu
Vi går alla bara och väntar på LIA:n som börjar vecka 11
Och inte blir det bättre av att mitt bankkonto ekar av tomhet

Ibland är man alldeles för snäll
Blir till att äta pasta tills man får pengar från CSN
Hade tänkt träna ikväll men har som sagt inte ens pengar till att tanka bilen...
Livet som student är långt ifrån glamouröst

Tragiskt att ens liv i så mångt och mycket styrs av pengar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0