Söndag i Göteborg

Kom hit på fredag, till ett väldigt kallt Göteborg
Blev lite ledsen för Petra hade sagt det var vår
Och jag hade inte vinterjackan med mig
Typiskt
Det snöade till och med lite igår när vi skulle till min bror

Han med en hel del igår
Var som sagt och hälsade på storebror och hans tjej och hennes barn
Riktigt skoj att få ansikten till namnen :)
Sen var vi på Universeum
Där var det djur överallt, riktigt häftigt
Bilder kommer

Sen åt vi god mat och sen skulle vi iväg på fest
Men det blev ju som det blev
Har lite ont i benen idag, efter en alldeles för lång promenad
Och allt är Johans fel
Vi missade hållplatsen vi skulle av på och märkte det väldigt sent
Och eftersom klockan var halv ett på natten gick det typ inga bussar

Så det var bara att gå
Jag var någopt sur och less
Men festen vi hamnade på var skoj
Blev väldigt sent innan vi var hemma, tror jag somnade vid femtiden...

Känns lite vemodigt att åka hem i morgon

Men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0